Proselection

T:  7022 7079

Regnskabs- &kontorassistent søges til international konsulentvirksomhed i Herlev  

Regnskabs- & kontorassistent søges til international konsulentvirksomhed i Herlev  

Beskrivelse

Du vil som regnskabs- & kontorassistent blive ansvarlig for en række administrative opgaver som binder virksomheden sammen i forhold til administration, konsulenter, kunder og interne medarbejdere. Du vil ud over at samarbejde med virksomhedens regnskabsansvarlig have tæt kontakt både internt og eksternt, hvorfor du skal trives med at kommunikere med mange mennesker. Du vil få stor mulighed for at sætte dit præg på arbejdsopgaverne og processerne i en spændende virksomhed i vækst. Der er tale om en deltidsstilling på 30 timer pr. uge. Dine opgaver vil primært bestå af:

Arbejdsopgaver:

  • Personale / HR
    • Udfærdigelse af ansættelseskontrakter
    • Planlægning af personalearrangementer
  • Projektadministration
    • Medvirken til udarbejdelse af skabeloner for kunde- of konsulentkontrakter samt vedligeholdelse af eksisterende og nye kontrakter
    • Ajourføring af projektmodulet i økonomisystemet samt oprettelse af nye sager og medarbejder
    • Godkendelse af konsulenternes time-, kørsels-, og udlægsregistrering i økonomisystemet
    • Månedlig fakturering af konsulent- og projektydelser
  • Administration mv.
    • Kontakt til ejendomsadministration
    • Kontakt til rengøringsfirma
    • Kontormaskiner
    • Administration af frokostordning
    • Indkøb af kontorartikler og andre forbrugsstoffer
    • Bestilling af hoteller og rejser
  • Regnskab
    • Debitor og kreditorstyring (backup for regnskabsansvarlig)

Her er tale om en velrenommeret, international konsulentvirksomhed, der besidder en central plads på markedet og er i vækst. Virksomheden har eksisteret i mere end 15 år og er en del af en større international koncern. Konsulentvirksomheden beskæftiger ca. 25 medarbejdere og 75 eksterne konsulenter. På det danske hovedkontor i Herlev er der i et uformelt arbejdsmiljø, hvor der hersker en uformel og behagelig omgangstone. Virksomheden tilbyder gode ansættelsesvilkår i form af fleksible mødetider, pensionsordning, frokostordning, sundhedsordning, fleksible arbejdstider, sociale arrangementer samt betalt telefon og internet.

Personlige kompetencer

Som person er du struktureret og omstillingsparat. Du er fleksibel og klar til at give en hånd med, hvor det er nødvendigt. Desuden går du energisk til dine opgaver og bidrager med højt humør. Du har et godt overblik, er vant til at håndtere mange opgaver i din hverdag og sætter en ære i at overholde deadlines uden at gå på kompromis med kvaliteten.

IT-kompetencer

Du har flair for it.                

Erfaring & uddannelse

Flere års erfaring fra en lignende stilling er vigtigst

Sprog

Dansk i skrift og tale samt lettere engelsk.

Kontaktpersoner

Nikita Nielsen og Søren Christiansen

Ansøgningsproces

Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument. 

ProSelection garanterer fuld diskretion og vil aldrig videregive dine oplysninger uden, at du har givet dit samtykke, og du har hørt nærmere om virksomheden.

Vi indkalder løbende udvalgte kandidater til interview hos ProSelection.

Søg denne stilling

(Upload grænse : 2M) Tips til dit CV Klik her
Godkendelse til at håndtere personlige informationer. Jeg giver hermed mit samtykke til, at ProSelection opbevarer mit CV i ProSelections CV-database. Endvidere giver jeg mit samtykke til, at ProSelection må registrere, opbevare og behandle mine personlige data. Jeg bekræfter også, at jeg aldrig har været straffet for økonomisk kriminalitet. Vi indhenter og behandler dine personoplysninger i det omfang, det er nødvendigt for: 1. at etablere og vedligeholde et ansættelsesforhold til dig og/eller træffe aftale om opgaver til dig 2. at vurdere din egnethed til en stilling eller en opgave 3. at informere dig om relevante muligheder og/eller tilbyde dig undervisningsmuligheder og ydelser i forbindelse med karriereskift 4. at administrere erhvervsmæssig risiko, afgørelse og forsvar i forbindelse med retlige krav og sagsanlæg, overholdelse af retskendelser og andre retlige forpligtelser og lovgivningsmæssige krav. Vi indhenter og behandler kun følsomme personoplysninger med dit samtykke eller i situationer, hvor vi skal overholde retlige forpligtelser. De personoplysninger, som du opgiver til os, kan blive videregivet til alle enheder i ProSelections organisation. Videregivelse af personoplysninger til kunder eller andre vil kun ske efter godkendelse fra dig. Du har ret til at opdatere og rette i dine personoplysninger, samt slette dine oplysninger i overensstemmelse med “loven om behandling af personoplysninger,§5, stk 4” [www.datatilsynet.dk] Vedrørende spørgsmål og rettelser til dine personoplysninger er du velkommen til at sende en e-mail til os på kontakt@proselection.dk.
[ Tilbage ]

Job ID / 3561
Kontrakt type / Fast stilling
Arbejdstid / Deltid
Løn / Løn efter kvalifikationer
Sted / Herlev
Ansættelsesstart / Efter aftale

Kontakt os

Invalid Input

Invalid Input

Invalid Input

Invalid Input

CAPTCHA feltet skal være tomt

captcha
Invalid Input

Kontakt os på
70 22 70 79 eller
kontakt@proselection.dk