Kunden i centrum
Vores primære kvalitetsparameter er kundetilfredshed. Derfor er dialog med vores kunder det vigtigste værktøj til at sikre vores høje kvalitet. Vi sørger løbende for at være i dialog med hver enkelt kunde og sætte dennes behov i centrum.
Tæt dialog med vores kunder er vores mulighed for at evaluere os selv i rekrutteringsforløbene. Dermed er vi i stand til at skabe den bedst mulige kontrol af vores fremtidige aktiviteter. Hos ProSelection drøfter vi løbende vores arbejdsmetoder og sikrer således, at vi konstant har det bedste fundament til at løse de mangeartede opgaver, vi bliver stillet overfor.
De bedste kandidater
Vi udbygger konstant Danmarks største kandidatdatabase inden for regnskab og økonomi ved hjælp af en bred vifte af markedsføringsværktøjer. Vi kan derfor levere markedets bedste kandidater og vikarer til alle typer af organisationer og til alle brancher.
Alle kandidater, der er til interview hos ProSelection oplever den samme proces og behandling. Vi lægger vægt på at finde ud af præcis, hvordan hver enkelt kandidat er som person, og hvilke faglige kvalifikationer denne besidder. Alle kandidater gennemgår derfor et dybdegående interview og relevante regnskabstest, der præcist afdækker den funktion, kandidaten skal udføre. Vores interviewproces er udviklet i samarbejde med en ph.d i psykologi med speciale i personlighedspsykologi og bliver løbende opdateret både i forhold til spørgeteknikker og faglige test.